Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2019 00:05 - All is Around
Автор: merrylloyd Категория: Изкуство   
Прочетен: 441 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image 
 Когато любовта я няма между двама души зейва пропаст в сърцето самота в душата. Толкова боли от спомени на срещи и раздели, а разлъката крещи - оставете ме намира сама да плача. 
Няма утре само вчера, толкова боли от  любовта. Но може би така е трябвало да стане.
Дали в живота следва нов кръстопът на подритващите хора и обречен на самотата ще бъде нашия живот.
Не питай дали съм те обичала и дали ще те търся- любов на живота ми в други и в други очертания ще те намирам за кой ли път. Но, знай ти беше обич ти беше всичкото за мене и всичкото беше любовта. Но така е, повечето в живота е несломим кръговрат, тази толкова щастлива случайност, а романтика за теб, може би, а аз обречената за един живот. Но толкова лъжливи хора, търсеха това сърце изтрадало по тебе, а може о брекоха го на гибел и печал, а само ти го стопли, понякога в зноен ден. И сега разлъката боли, доста съм опечелена и не съм наясно дали и аз не съм те карала да те боли, само знам, че бяхме щастливи в нашия момент на красиви изгреви и залези в самотните заливи, на дни и нощи вторачени един в друг.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: merrylloyd
Категория: Изкуство
Прочетен: 110061
Постинги: 89
Коментари: 70
Гласове: 1346
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930